דף הבית עורך דין עבירות תנועה

עורך דין עבירות תנועה

19 במאי 2019
עורך דין עבירות תנועה

כל נהג שואף לסיים את היום עם אפס תקלות, אפס עבירות תנועה וכמובן אפס תאונות. אך מה לעשות שלא פעם קורה והנהג מועד ונכשל. זה לא חייב להיות בעבירת תנועה חמורה שעשויה להוביל עד שלילת רישיון. זה יוכל להיות חניה במקום בעייתי, זה יכול להיות דיבור בסלולארי בעת הנסיעה, מעבר באור אדום, נסיעה במהירות מעבר למותר ועוד ועוד.

אז יש נהגים שלא מנסים להתווכח. גם אם נראה להם כי שוטר התנועה לא באמת צודק והוא שגה באבחנה, עדיין הם יכופפו את ראשם וישלמו כל סכום שרק יושת עליהם ובלבד שישחררו אותם לדרכם.

מנגד יש כאלה שלא ימהרו לעצום עיניים ולשלם כל קנס שיוטל עליהם. הם כן רוצים להתווכח, הם רוצים להוכיח כי הייתה כאן טעות וכי הם לא באמת עברו על החוק. בדיוק עבור מקרים מן הסוג הזה, ישנם עורכי דין שאמורים לטפל בבעיה הספציפית הזו.

עורך דין עבירות תנועה – איך הוא יוכל לעזור?

חשוב לדעת כי בכל מה שקשור לעבירות תנועה, אין ממש שחור ולבן. אז נכון שמבחינה חוקית זה כן כך. כלומר – שחור זה שחור ולבן זה לבן… אך כאשר אנחנו מכניסים עורך דין לתמונה אנחנו מתחילים ללמוד עוד כמה דברים על הנושא ואנחנו בהחלט עשויים להבין כי ישנם דרכים לזכות את עובר העבירה. אם זה על ידי הוכחות כי לא הוא נהג ברכב באותו זמן ואם זה על ידי הוכחה על עבר נקי וצח.

ישנם עוד ועוד אפשרויות המוכרות לעורכי הדין אשר באמצעותם יוכל הוא לסייע לנהג שעבר את העבירה.

בוחרים עורך דין תעבורה עם התמחות בעבירות תנועה

  • כדי שעורך הדין אכן יוכל לסייע לנו ולפתור עבורנו את הבעיה, אנחנו חייבים להיעזר בשירות של עורך דין המכיר היטב את כל התחום של נושא התעבורה. כיום יש לנו כל כך הרבה עורכי דין בכל תחום עד שלעיתים נוצר בלבול מסוים בקרב האוכלוסייה הכללית שמבקשת להיעזר בשירותיו של עורך דין מתחום ספציפי זה או אחר. כאן חשוב לבדוק ולבחון כי אכן מדובר בעורך דין המכיר ומתמחה בדיוק בתחום הזה והוא בהחלט יוכל לתת מענה לבעיה שנוצרה.
  • עורך דין עם ניסיון – תמיד עדיף להיעזר בשירותיו של עורך דין מנוסה. עורך דין שמכיר היטב את התחום, עורך דין שכבר עבר על כמה וכמה תיקים והוא ידע איך וכיצד לטפל בכל אחד מהם. הניסיון הוא זה שבמקרים רבים עושה את ההבדל בין הצלחה לבין כישלון.
  • עורך דין בעל שם – עורך דין שיש לו שם טוב הוא בדרך כלל עורך דין תעבורה שעשה כמה דברים למען שמו הטוב. על פי רוב יהיה לו גם ניסיון רב בתחום כך שמכל כיוון שלא נסתכל על הדבר, עורך דין עבירות תנועה שהוא מנוסה ומכיר את התחום, הוא זה שידע להוביל את התיק עד לסופו הטוב.
חזרה למאמרים

לקבלת ייעוץ מקצועי
ללא התחייבות חייגו 072-3303303

או השאירו פרטים ונחזור אליכם