דף הבית בעיות תעבורה ללקוחות

בעיות תעבורה ללקוחות

26 בינואר 2022
לקט כתבות משפטיות

דפוס ההתנהלות של רבים מהנהגים בישראל אינו תקין ולכן לצערנו יש תאונות דרכים רבות. מעבר לכך משטרת התנועה אוכפת את חוקי התעבורה בכבישים כדי לצמצם ככל האפשר את הכשלים השונים של הנהגים. נהג שנתקל בבעיה עקב תאונה, הטלת נקודות, קנסות ועוד חושב במקרים רבים שהקביעות אינן נכונות ולכן הוא פונה אל עורך דין מומחה בתחום התעבורה כדי שיסייע לו לפתור את נושא בעיות תעבורה שהתעוררו. קיימת קשת רחבה של פעולות שבגינן כדאי לפנות לעורך דין בקיא בתחום זה, כיוון שלא אחת אפשר לבטל קנסות, לקבל בחזרה רישיון נהיגה שנלקח מהנהג, לבטל או להקטין את כמות הנקודות שהוטלה על הנהג ועוד.

מי שעוסק בתחום זה ביום יום שלו הוא בעל ידע רב, מכיר את כל סוגי ההתנהלות מול הגורמים השונים במערכת המשפט ולכן בכל תיק הכולל בעיות תעבורה הוא בוחן את האסטרטגיה הנכונה ביותר כדי להקטין ככל האפשר את ההשלכות של העבירות שבוצעו או בוצעו לכאורה. ברוב המקרים עורך דין לענייני תעבורה פועל בעצמו אך יש מקרים שבהם הוא יוצר שיתוף פעולה עם עו”ד דיני עבודה וזאת כאשר תאונת הדרכים מוכרת כתאונת עבודה. במקרה הזה יש להגיש כמה תביעות, הן נגד חברת הביטוח של הרכב הפוגע, הן נגד חברת הביטוח שביטחה את המעסיק ואת עובדיו ובנוסף לכך לתבוע את המוסד לביטוח לאומי, כדי שהאדם הנפגע יקבל קצבת נכות על פי חומרת המקרה. 

פתרון של בעיות תעבורה 

ההתמקצעות של עו”ד תעבורה מקיפה בעיות תעבורה שונות כמו שימוש בנייד בעת נהיגה, נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים, מעורבות בתאונת פגע וברח, נהיגה בקלות ראש וברשלנות, נהיגה ללא שימוש בחגורת בטיחות ועוד. בנוסף לכך יש נושאים מנהליים כמו נהיגה בעת פסילה או בעת שלילה.

לכל אחד מהנושאים הללו יש טיפול מקצועי של עו”ד תעבורה שבוחן את המקרה באופן מעמיק ביותר כדי למצוא את הנקודות שבזכותן תהיה אפשרות להקטין את חומרת העבירה וכך הנהג יהיה זכאי, ישלם קנס מופחת או שכמות הנקודות תהיה קטנה יותר, כל מקרה לגופו.

מעורבות בתאונת דרכים 

נהג שמעורב בתאונת דרכים ללא קשר לדרגת החומרה שלה, חשוב שיבצע תיעוד בזירה, תמונות, סרטונים, הקלטת שיחות עם מי שהיה עד לתאונה ועוד. כל התיעוד הזה יסייע מאד לעו”ד תעבורה כדי לצאת מהסבך שנוצר וזאת עקב היבטים שונים שעומדים לזכותו של הנהג. כמו לדוגמה מקרים שבהם בעיות תעבורה נובעות מכך שאין בצומת מסוים שדה ראייה רחב ולכן לא אחת יש שם תאונות לאור הבעיה ההנדסית שיוצרת את הכשלים הללו.

תקדימים משפטיים 

עורך דין תעבורה שנמצא כל הזמן עם היד על הדופק, מכיר את פסקי הדין אשר נקבעו במקרים שונים בבתי הדין לתעבורה בבתי הארץ ולכן בעת הצורך הוא משתמש באחד מהם כתקדים משפטי במקרה זהה שבו הוא מטפל.

 

חזרה למאמרים

לקבלת ייעוץ מקצועי
ללא התחייבות חייגו 072-3303303

או השאירו פרטים ונחזור אליכם